Audi представи новата си марка… AUDI
В изненадващ ход, Audi представи нова, ексклузивна за Китай подмарка, наречена… AUDI (да, с главни букви). Това смело решение бележи отклонение от традиционната идентичност на марката Audi, характеризираща се с емблематичното лого с четири пръстена.
Новата марка AUDI ще се фокусира изключително върху електрическите автомобили, задоволявайки нарастващото търсене на устойчива мобилност в Китай. Първият модел, който ще се появи в рамките на тази подмарка, е AUDI E Concept – електрически автомобил с отличителен дизайнерски език. Този концептуален автомобил демонстрира смела и футуристична естетика, с акцент върху аеродинамичната ефективност и авангардните технологии.
AUDI E Concept се задвижва от високоефективна електрическа задвижваща система с неясни за момента характеристики. Очаква се той да предлага усъвършенствани системи за подпомагане на водача, авангардни функции за свързаност и луксозен интериор.
Макар че AUDI E Concept е смела заявка за намерения, предстои да видим как новата марка AUDI ще бъде приета от китайските потребители. Марката ще трябва да балансира своята уникална идентичност със силното наследство и запазената марка, свързани с името Audi.
Стартирането на марката AUDI в Китай подчертава нарастващото значение на китайския пазар за световните автомобилни производители. Чрез създаването на специализирана марка за електромобили Audi цели да се възползва от нарастващото търсене на решения за устойчива мобилност на най-големия автомобилен пазар в света.
Новата марка AUDI ще бъде съвместно предприятие между Audi и SAIC Motor, един от най-големите производители на автомобили в Китай. Това партньорство има за цел да се възползва от разрастващия се пазар на електрически превозни средства в Китай и да задоволи специфичните предпочитания на китайските потребители.
Очаква се през следващите години новата марка AUDI да пусне на пазара още няколко електрически модела, всеки от които ще бъде съобразен със специфичните нужди и предпочитания на китайските потребители. Този ход подчертава нарастващото значение на китайския пазар за световните автомобилни производители и подчертава бързите темпове на електрификация в автомобилната индустрия.