Koenigsegg се отказва от 3-цилиндровия си двигател за Gemera

Време за четене:57 Секунди

Иновативният 2,0-литров, трицилиндров двигател "Tiny Friendly Giant" (TFG) на Koenigsegg Gemera вече не съществува. В неотдавнашно интервю за Top Gear Кристиан фон Кьонигсег потвърди, че хиперавтомобилът вече ще се предлага единствено с V8 двигател.

Тази новина идва след представянето на опционалния Hot V8 (HV8) за Gemera през миналата година. На въпроса за предпочитанията на клиентите, фон Кьонигсег разкри: "Накратко казано, всички те [поръчките за Gemera] се превърнаха във V8".

Това развитие на практика слага спирачка на това, което можеше да бъде най-вълнуващият трицилиндров двигател, предлаган някога в сериен автомобил. Макар че бъдещето на TFG остава неясно, фон Кьонигсег все пак дава лъч надежда: "Той все още е интересен, продължаваме да работим по него и в крайна сметка може да го направим и в Gemera, може би някой ден, в някаква версия."

Краят на TFG изглежда подчертава едно основно желание сред купувачите на хиперавтомобили – предпочитание към двигатели с голям работен обем и голям брой цилиндри, които осигуряват мощността и престижа, очаквани от такива ексклузивни автомобили. Когато им е била представена възможността за V8, изглежда, че повечето клиенти на Gemera са избрали традиционния, високоефективен път.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Fisker разпродава оставащи коли на цени между 2500 и 16 500 долара
Следваща публикация Тествахме най-проходимия Ford. Вижте и колко струва у нас
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!