Предпремиерно: Новото BMW X3 пристигна в София

Време за четене:2 Минути, 30 Секунди

През изминалата седмица екип на mobile.bg имаше възможността да види изцяло новото BMW X3 преди официалната му премиера, която се състоя днес. Колата ще направи пазарния си дебют след около 6 месеца, но ние вече можем да ви споделим и първите си впечатления за най-продавания кросоувър на баварците.

Първото нещо, което привлича вниманието ви в новото BMW X3, е задната част. Тя е с изчистен дизайн и познатите Х-образни задни светлини. Профилът остава до голяма степен непроменен с повече гладки линии, оставайки верен на класическия силует на X3. В габаритно отношение новият X3 може да се похвали със значителен скок в размерите си. Той е с 34 мм по-дълъг и с 29 мм по-широк в сравнение с предшественика си, но интересното е, че височината е намалена с 25 мм.Предната част на автомобила разполага с типичнабъбрековидна радиаторна решетка, която подобно на други модели е осветена. Нови са и предните светлини с изцяло нов поглед към дневните светлини.

Стъпвайки в новия X3, ще бъдете посрещнати от позната атмосфер.. Акцентът е големият, извит дисплей – основна характеристика на съвременните BMW. За щастие, X3 запазва въртящия секонтолер за допълнително удобство. Цветно подчертани светлинни елементи украсяват централната конзола и панелите на вратите, добавяйки нотка модерен стил. Тези елементи интегрират контролите за вентилация, вентилационните отвори, заключването и паметта на седалките.

В интериора има достатъчно място за главите и краката на пътниците отпред и отзад. Товарният капацитет е 570 литра, които могат да бъдат разширени до максималните 1700 литра. Стандартното оборудване включва спортни седалки с нов дизайн, с електрическо регулиране и отопление, тапицирани с устойчиви материали. Подобни материали са използвани и върху таблото.

Новият X3 предлага редица варианти на двигатели, за да отговори на разнообразните предпочитания на водачите, включително BMW X3 30e xDrive, който е plug-in хибрид, комбиниращ 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател с електромотор за комбинирана системна мощност до 299 к.с.. Той може да се похвали с електрически пробег от 81 до 90 км (WLTP).

2,0-литровият четирицилиндров бензинов двигател в X3 20i xDrive развива 208 к.с., което позволява спринт от 0 до 100 км/ч за 7,8 секунди. При дизелите 2,0-литровият четирицилиндров двигател в X3 20d xDrive предлага максимална мощност от 197 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 секунди. Очаква се през лятото на 2025 г. към гамата да се присъедини и по-мощен редови шестцилиндров дизелов двигател.

BMW X3 M50 xDrive е черешката на тортат за момента. Задвижван от най-мощния редови шестцилиндров бензинов двигател, виждан някога в M Performance автомобил, този 3,0-литров звяр, съчетан с 48-волтова мека хибридна технология, осигурява максимална мощност от 398 к.с.. Благодарение на 8-степенната трансмисия Steptronic Sport и системата за задвижване на всички колела X3 M50 се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди.

Цените в България започват от 110 100 лева за базовия бензин, 113 500 лева за дизела, 121 400 лева за хибрида и 156 500 лева за върховата версия.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!