Mini Cooper вече се предлага с мощен бензинов двигател

Време за четене:1 Минути, 43 Секунди

Когато миналата година Mini представи новия Cooper Hardtop с 3 врати, в центъра на вниманието бяха електрическите модели E и SE. Едва сега обаче хечбекът получава двигатели с вътрешно горене. Отклонявайки се от дизеловите опции, Mini, най-малкият автомобил под шапката на BMW Group, предлага избор между два бензинови задвижващи агрегата.

Започвайки с базовия модел, известен като Cooper C, той се отличава с 1,5-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор, осигуряващ мощност от 154 к.с. и въртящ момент от 230 нютонметра. Преминаването към Cooper S ви предлага по-голям 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, който развива 201 к.с. и 300 Нм. За тези, които жадуват за още повече мощност, на хоризонта ще се появи и JCW.

Възможностите за персонализация са многобройни – различни размери на колелата от 16 до 18 цола, четири цвята на покрива и възможност за трицветно градиентно покритие на покрива за модела Favoured при избор на опцията Multitone Roof. Отвътре централно място заема познатата от електрическите модели 9,4-инчова OLED информационно-развлекателна система, допълнена от основни физически контролни уреди, като ръчната спирачка, селектора на предавките, бутона за стартиране/спиране и копчето за силата на звука, удобно разположени под кръглия дисплей.

Що се отнася до мястото за съхранение, Cooper предлага 210 литра багажно пространство при изправени задни седалки, което се увеличава до 800 литра, когато задната седалка е сгъната. Mini планира да разшири още повече гамата с въвеждането на версия кабриолет на последния Cooper, както и на по-практичен хечбек с пет врати. Тези модели с ДВГ отбелязват последната глава преди BMW Group да премине към отказ от автомобили с ДВГ до края на десетилетието.

Новите Cooper C и Cooper S ще слязат от конвейерите в Оксфорд, за разлика от електрическите си събратя – Cooper E и SE, които се произвеждат в Китай от Spotlight Automotive – съвместно предприятие на BMW Group и Great Wall Motor. Предвижда се електрическият хеч да се произвежда в Обединеното кралство от 2026 г., заедно със следващия малък кросоувър Aceman. Междувременно еквивалентният модел с пет врати се очаква да дебютира по-късно тази година.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!