Toyota отново обнови Hilux

Време за четене:2 Минути, 29 Секунди

В стремежа си да запази конкурентното си предимство Toyota представи най-новата итерация на осмото поколение Hilux в Австралия, като това е третият пореден фейслифт. Този ход е стратегически насочен към съперничество с Ford Ranger, който се превърна в най-продавания автомобил в Австралия през предходната година, засилвайки конкуренцията между двата модела.

Отличителната черта на Toyota Hilux 2024 на австралийския пазар е обновената предна част, включваща друга броня, осмоъгълна решетка с нов дизайн и променени въздухозаборници. Бронята вече включва предпазна плоча в алуминиев стил, която подобрява както естетическия вид, така и функционалните елементи. Макар че цялостната каросерия до голяма степен отразява предшественика си, забележителните подобрения включват въвеждането на амортисьори в задната врата, улесняващи по-плавното ѝ управление.

Отличителни покрития украсяват решетката и бронята в зависимост от нивото на оборудване. Началното ниво WorkMate демонстрира черна решетка с мрежа тип "пчелна пита", а моделът SR въвежда сребристо покритие на долната част на бронята. Вариантът SR5 може да се похвали с черна горна част на решетката, тъмно оцветени фарове и гланцово-черни акценти по рамката на фаровете за мъгла, капачките на огледалата и дръжките на вратите. Заслужава да се отбележи, че моделите с високо ниво на оборудване като Rogue и ориентираните към постиженията класове GR Sport, въпреки че не са показани на публикуваните изображения, се очаква да запазят съществуващите си стилове.

Един от основните акценти на моделната година 2024 е внедряването на 48V технология в 2,8-литровия четирицилиндров турбодизелов двигател. Тази модернизация е стандартна за модификациите Rogue и SR5 и опционална за варианта SR 4×4. Toyota, в своя характерен стил, се въздържа да обозначи тази технология като хибрид, запазвайки такава номенклатура за конфигурациите със самозареждане и plug-in хибрид. Системата 48V се състои от електромотор/генератор с ремъчно задвижване, малка литиева батерия и DC/DC преобразувател, улесняващ Start/ Stop системата. Toyota твърди, че това подобрение на електрификацията води до 6-10% подобрение на икономията на гориво, придружено от намаляване на шума и вибрациите.

Въпреки тези промени в областта на електрификацията, 2,8-литровият турбодизел запазва мощността си от 203 к.с. и 500 Нм въртящ момент. Въпреки че за австралийския модел не бяха разкрити конкретни подробности относно приноса на 48V технологията за мощността и въртящия момент, вариантът със спецификация за ЕС посочва допълнителни 16 к.с. и 65 Нм. Освен това всички мекохибридни варианти на Hilux са оборудвани със системата Multi-Terrain Select, предлагаща шест режима на шофиране, съобразени с различни терени.

Гамата на Hilux за 2024 г. обхваща различни варианти на задвижване, включително съществуващите неелектрифицирани 2,8-литров и 2,4-литров дизелови двигатели, както и 2,7-литровия бензинов двигател. Тези двигатели се предлагат с възможност за избор на ръчна или автоматична трансмисия, като се обслужват конфигурации 4×2 и 4×4. Чрез тези подобрения Toyota се стреми да засили позициите на Hilux в конкурентния сегмент на средноразмерните пикапи, като набляга на баланса между традиционните технологии за двигатели и новите тенденции в електрификацията. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Проектът “Китайска Lada” се провали
Следваща публикация Новият Nissan Qashqai се появи на пътя
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!