Alfa Romeo Milano пристига на 10 април

Време за четене:1 Минути, 40 Секунди

Alfa Romeo се подготвя да представи първия си малък SUV – Milano – на 10 април. Предстоящият модел ще дебютира с изцяло електрическо задвижване, като впоследствие се планира да се появят и варианти с двигател с вътрешно горене. Позициониран да се конкурира с малките SUV модели на премиум марките, включително Audi Q2, Volvo EX30, Smart #1, Lexus LBX и DS 3, Milano е готов да започне доставки през септември. Тази премиера бележи последното представяне на нов модел на Alfa Romeo с опция за двигател с вътрешно горене, тъй като марката стратегически преминава към изцяло електрическа гама от 2025 г., като крайната цел е до 2027 г. да продава изключително електрически автомобили.

Произвеждан в завода на Stellantis в Тихи, Полша, Milano споделя архитектурата eCMP2 с други модели от портфолиото на Stellantis, като Jeep Avenger и Fiat 600. Платформата eCMP2 е проектирана така, че да побира както електрически, така и задвижващи агрегати с вътрешно горене, осигурявайки гъвкавост при производството на различни типове автомобили.

Официалното представяне на Milano е планирано да се състои на събитие в Милано, което ще бъде излъчвано на живо, позволявайки на ентусиастите и любителите на автомобилите по целия свят да станат свидетели на дебюта на електрическия SUV на Alfa Romeo.

Alfa Romeo стратегически позиционира Milano, за да се възползва от разрастващия се пазар на електрически превозни средства и да отговори на нарастващото търсене на малки SUV автомобили. По-специално европейският пазар проявява силен интерес към компактните SUV автомобили. Пускането на Milano следва успешното навлизане на Alfa Romeo в сегмента на този тип превозни средства с пускането на компактния SUV Tonale през 2023 г. Въвеждането на Tonale доведе до значителен ръст в европейските продажби на Alfa Romeo, които отбелязаха забележително увеличение от 51% спрямо предходната година.

Тъй като Alfa Romeo се впуска в електрическото бъдеще, се очаква Milano да играе ключова роля в оформянето на идентичността и пазарното присъствие на марката. Ангажиментът на марката към електрификацията е в съответствие с по-широката тенденция в индустрията, като отговаря на глобалния преход към устойчиви и екологични решения за мобилност.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Миналото се повтаря: Брутална кражба на фаровете на Porsche Taycan
Следваща публикация Германската полиция подкара Mazda CX-60
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!