Tata пусна конкурент на Dacia Spring с атрактивна цена

Време за четене:1 Минути, 31 Секунди

Tata прави смел ход на световния пазар на електрически автомобили с представянето на новата си платформа за автомобили без вредни емисии, наречена acti.ev. Написана с малки букви, acti.ev е универсална платформа, способна да побира от един до два двигателя, като предлага модели с конфигурации с предно предаване, задвижване на всички колела или задвижване на задните колела.

Първият автомобил, създаден на тази платформа, носи името Punch.ev. Понастоящем наличен за поръчка на местния пазар и в Северна Африка, този компактен електромобил, наподобяващ SUV, демонстрира технически характеристики, които са в съответствие със западните му аналози. Въпреки това перспективата Punch.ev на Tata да достигне европейските пазари остава несигурна.

Punch.ev се предлага в две версии – стандартна и с дълъг пробег, и се предлага в четири различни конфигурации на оборудване. Що се отнася до спецификациите на мощността и батерията, стандартният модел разполага с двигател с мощност 80 к.с., въртящ момент 114 нютон метра и батерия с капацитет 25 кВтч. От друга страна, версията за дълъг пробег разполага с мощност 108 конски сили, въртящ момент от 190 Нм и по-голяма батерия с капацитет 35 кВтч. Цените на базовия модел започват на цени еквивалентни на около 12 хиляди евро.

Въпреки че Tata не е публикувала обширна визуална документация на Punch.ev, един поглед към наличните опции разкрива интересни характеристики като стъклен люк, мощна аудиосистема, Full LED фарове, стандартна 17,78-инчова информационно-развлекателна система, разработена от Harmann, и др.

Що се отнася до безопасността, Punch.ev е оборудван с различни системи за подпомагане на шофирането и паркирането, включително 360-градусови камери, предупреждения за мъртвата зона и шест въздушни възглавници за всички пътници. Тъй като Tata напредва с платформата си acti.ev и Punch.ev, глобалният пейзаж на електрическите превозни средства може да стане свидетел на нов играч, който да се бори за внимание и пазарен дял.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Golf „тройка“ с 1.9 TDI срещу Mercedes AMG GT-R (ВИДЕО)
Следваща публикация Напомняне: Ето защо не трябва да изпреварвате срещу снегорин (ВИДЕО)
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!