Bentley записа изключително слаба година

Време за четене:1 Минути, 7 Секунди

Bentley се сблъсква с 11-процентен спад в продажбите на автомобили за 2023 г., което отразява въздействието на нарастващите разходи и икономическото забавяне върху потребителите от висок клас. Производителят на луксозни автомобили отбеляза намаляване на продажбите на основните си пазари – Европа, Северна и Южна Америка и Китай. Въпреки трудните условия на световния пазар през втората половина на 2023 г., главният изпълнителен директор на Bentley, Адриан Халмарк, изрази предпазлив оптимизъм за предстоящата година, позовавайки се на продължаващото стабилно глобално търсене на различни пазари и модели.

Забележително е, че Bentley стана свидетел на промяна в предпочитанията на потребителите към персонализирано и поръчково съдържание в автомобилите, отчитайки забележително увеличение от 43% в сравнение с 2022 г. Тази тенденция включва включването на персонализирани облицовки като първокласна кожа и дърво, което допринася за по-високи маржове на печалба за Bentley.

Що се отнася до конкретните данни за продажбите, през 2023 г. Bentley са продали общо 13 560 автомобила, което представлява забележителен спад спрямо рекордните продажби, постигнати през предходната 2022 г. Американският континент, определян като водещ пазар на Bentley, отбеляза 9-процентно намаление на продажбите, докато в Китай и Европа се наблюдава по-съществен спад от съответно 18% и 15%. Въпреки спада в продажбите, акцентът върху персонализираните и поръчкови функции отразява потенциална възможност за Bentley да се справи с предизвикателните пазарни условия и да поддържа положителна перспектива за бъдещето.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация BYD може да пусне конкурент на Defender в Европа
Следваща публикация ЕС въвежда паспорти за електромобили
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!