Tesla предлага фабрично “напукано” стъкло

Време за четене:1 Минути, 3 Секунди

Както вече ви информирахме подробно, в завода на Tesla в Остин най-накрая се състоя дългоочакваното представяне на серийната версия на електрическия пикап Cybertruck. Наред със статичния дисплей, американският автомобилен производител обяви и редица фабрични опции, сред които имаше доста необичайни аксесоари – такива, които не се предлагат от други марки, но на които Илон Мъск, известен със своята екстравагантност, държи.

Добре известен факт е, че каросерията на електрическия пикап е изработена изцяло от неръждаема стомана, която е доказала устойчивостта си на обстрел с малокалибрени оръжия, но всички модели ще бъдат в един цвят, тъй като Tesla не боядисва своите пикапи Cybertruck.

На клиентите обаче ще бъде предложено фабрично защитно фолио. Срещу 6 500 долара пикапът ще бъде покрит фабрично с бяло или черно полиуретаново фолио. За $5 000 можете да получите прозрачно. Ако това е твърде скъпо за някои, тогава за $55 можете да си купите стикер на задното странично стъкло, който симулира пукнатини.

По този странен начин Tesla реши да победи срама от 2019 г., когато по време на първото шоу на Cybertruck , дизайнерът на Tesla Франц фон Холцхаузен счупи задното стъкло, опитвайки се да докаже устойчивостта му на удари. Появиха се пукнатини по стъклото, но това не разстрои компанията и тя демонстрира самоирония, предлагайки такъв декор като фабрична опция.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Знаете ли колко конски сили има един кон? (ВИДЕО)
Следваща публикация Продават два идентично изглеждащи Ford GT от 2005-та и 2019-та
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!