Разходът на гориво на новите автомобили не отговаря на декларирания, Toyota с най-неверни данни

Време за четене:1 Минути, 41 Секунди

Съвременните тенденции в автомобилната индустрия са насочени към повишаване на екологичността на автомобилите. Ето защо производителите на автомобили все повече създават по-икономични и екологични двигатели. Експерти от Австралийската автомобилна асоциация решиха да проверят реалните показатели за разхода на гориво и емисиите в атмосферата на различни автомобили. Резултатът се оказа доста двусмислен.

Тестова програма, управлявана от Австралийската автомобилна асоциация (AAA) и финансирана от Британската общност на стойност 14 милиона долара, вече показва първите резултати. Първата серия от тестове за разход на гориво и емисии извади наяве доста различни данни. Както се оказва обаче, повечето от "изследваните субекти" консумират повече от посочената в документацията норма.

Експертите на AAA избират малки и средни кросоувъри за своя първи тест. В резултат на теста е установено, че шест от тях изразходват повече гориво от обявената норма. От тях четири превозни средства са в рамките на 2.5% повече от официалните данни, а останалите две надхвърлят обявените стойности с 8 и 13%.

Най-точни и дори под заводските данни от изследваните се оказват Haval Jolion, Hyundai Tucson и Nissan X-Trail, които изразходвт по-малко гориво в реални цикли на шофиране, отколкото показват декларираните от производителя данни. GWM Haval Jolion изразходва 7.9 литра бензин на 100 километра, което е по-малко от декларираната цифра от 8.1 л/100 км. Hyundai Tucson използва 6.2 литра за 100 км в сравнение с обявената цифра от 6.3 л/100 км, а Nissan X-Trail изразходва 7.3 л/100 км срещу официална цифра от 7.4 л/100 км.

Всички останали от тестваните автомобили, показват по-висок от декларирания разход, но "шампион" по неверни данни е Toyota RAV4 GX, оборудвана с 2.0-литров четирицилиндров бензинов двигател без турбокомпресор и автоматична трансмисия, показва най-неверни данни. Разходът ѝ е 6.8 л/100 км, което е с 13 процента повече от декларираните стойности. Експертите проверяват и реалните показатели за емисии в атмосферата и установяват, че всички тествани автомобили надвишават посочените стойности на емисии по време на шофиране.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Казваме сбогом на “тойотите” с ДВГ
Следваща публикация Toyota Hilux получи „нов“ дизелов двигател
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!