Peugeot i-Cockpit стана на 10 години

Време за четене:2 Минути, 36 Секунди

Историята започва през 2010 г. с представянето на концептуалния автомобил PEUGEOT SR1 на автомобилното изложение в Женева, елегантно купе-кабриолет, което демонстрира тогавашните идеи. Това включва революционна шофьорска позиция, които преобръщат традиционните правила на дизайна и ергономията. По това време търсенията на PEUGEOT са за повече ергономичност, безопасност емоции на борда. Екип от дизайнери и инженери се захваща за работа: доста бързо предложението за по-малък волан бива възприето. Дотогава в воланът е винаги по-голям и информацията на дисплея се чете през него. Това конвенционално позициониране според PEUGEOT обаче разсейва. Стига се до идеята за по-добра позиция на нивото на очите. Тази нова позиция, комбинирана с по-малък волан, създаде изцяло нова система, с дисплей, който стана известен като „хед-ъп дисплей“. Бе добавен сензорен екран, който направи всички контроли много по-лесни и добави свързаност.

„Залозите бяха високи за марката, ние поемахме пресметнат риск, с ангажимент към иновативна концепция. Преди всичко трябваше да сме сигурни, че нашите клиентите ще я харесат. Организирахме тестове с клиенти от Франция и Германия. Помолихме ги да управляват автомобил с обикновен волан и табло, след което ги поставихме в прототипа с нов волан и издигнат клъстер. Обратната връзка беше отлична и много положителна. Младите хора оцениха спортния дух, докато по-възрастните смятаха, че автомобилът е по-пъргав и модерен и се радваха на тази свежа промяна. Всички възприеха по малкия волан с голяма лекота. Бяхме абсолютно убедени, че имаме нещо уникално.” Жером Мишерон, продуктов директор на Peugeot.

През 2012 г. PEUGEOT 208 с гордост представя i-Cockpit и предизвиква фурор

Концепцията постоянно се развива, за да се адаптира по-добре към нуждите на клиентите. От появата си PEUGEOT i-Cockpit® продължава да се развива и модернизира. През 2016 г. второто поколение на PEUGEOT 3008 и PEUGEOT 5008 представи версия с 12,3-инчов цифров дисплей, който може да бъде напълно персонализиран, докато превключвателите са поставени под централния сензорен екран, за да бъде достъпът до основните функции още по-лесен. През 2019 г., второто поколение на PEUGEOT 208 представи 3D дигитален клъстер.

i-Cockpit направи още една крачка напред при новия PEUGEOT 308 (2021) и 408 (2022) с въвеждането на новата информационно-развлекателна система i-Connect®, нов компактен волан и чувствителните на допир i-превключватели, които могат да бъдат конфигурирани индивидуално. „i-Cockpit® ще остане винаги интуитивен, динамичен и емблематичен: това е една от нашите цели. PEUGEOT е пионер в тази област, така че от нас зависи да продължим да проправяме пътя към все повече иновации, за да бъдем винаги една крачка напред. Става въпрос за постоянно обновяване, за да продължим да изненадваме и да останем на върха. Знаем едно нещо със сигурност, i-Cockpit® има светло бъдеще!“ Бертран Рапател, директор Интериорен дизайн в PEUGEOT.

Концепцията PEUGEOT INCEPTION, представена на CES в Лас Вегас на началото на годината, показва еволюцията на новия PEUGEOT i-Cockpit®, който показва бъдещата още по-интуитивна еволюция на i-Cockpit с Hypersquare, революционно ново кормилно управление, предлагащо управление, чрез нови жестове за ново поколение, свикнало да използва всекидневно таблети и смарт устройства.

The post Peugeot i-Cockpit стана на 10 години appeared first on AUTOCLUB.bg.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Suzuki с нов дилър в Стара Загора
Следваща публикация Mercedes-Benz Trucks тестваха електрическите си камиони във Финландия
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!