Електрическото комби на Porsche заряза кросоувър стайлинга
Porsche разшири гамата на Taycan като добави GTS версия, позиционирана между най-мощния Turbo модел и 4S. От компанията обещават тази версия да дава оптималната комбинация от мощност и лукс със своите 598 конски сили гарантирани от два електромотора. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема 3.5 секунди, а 93.4кВч батерия с 800-волтова архитектура може да осигури заряд от 5 до 80% в рамките на едва 22.5 минути на подходяща за това станция.
GTS модификацията външно прилича на Turbo модела, като взима някои спортни елементи като предната броня, праговете и задния дифузьор, но със собствени означения и нови джанти в размер от 20 и 21 цола. Адаптивното въздушно окачване също е подобно на това при най-мощната версия, но с променени настройки, а спирачките са с 390мм дискове отпред и 358мм дискове отзад. Опционално може да се заложи и на карбо-керамични дискове.
Към гамата на Taycan се добавя и нов вариант на купето наречен Sport Turismo. Той комбинира стандартния Taycan и Cross Turismo модела като оставя на заден план кросоувър стайлинга и залага на спортните елементи. Sport Turismo получава и същото обгрижване като стандартния модел, но с увеличено пространство за багаж, което го прави по-практичната версия на стандартния модел. Най-вероятно скоро ще ще видим Sport Turismo и в най-мощната версия Turbo, както и по-базовата и 4S.