Volkswagen си спечели 70 хиляди нови клиенти с ID.3
Volkswagen представи интересна статистика относно продажбите на електрическия ID.3 от началото на тази година. Оказва се, че половината от закупилите електрическия модел никога до сега не са притежавали автомобил от марката. Това показват данните, според които от 144 хиляди продадени автомобила, близо 70 хиляди са предадени на нови клиенти на Volkswagen.
По темата говори и Клаус Зелмер, който е началник на продажбите на Volkswagen. „Колата е абсолютен хит. Тя се харесва на клиентите и се изстреля от нула до челните позиции с много нови регистрации в голям брой държави.“
Според проучване на марката 60% от германските клиенти са избрали ID.3 поради причини свързани с околната среда, а 51% са избрали модела заради нейните технологии. От Volkswagen се хвалят и с това, че моделът се е превърнал в най-използвания автомобил в близо 80% от германските клиенти.