Колко струва поддръжката на Bugatti Chiron Pur Sport? Детайлна разбивка.
Bugatti е един от производителите, известни със своята скъпа поддръжка, независимо дали става въпрос за най-евтиният им модел, струващ около 2 милиона евро или пък някои от по-скъпите и лимитирани модели, произведени в ограничени серии. Фен на марката от Малайзия, живеещ в Сингапур е посетил новооткрито представителство на марката и е получил детайлна информация за това колко точно струва всичко по Chiron Pur Sport. Колегите ни от CarScoops споделят цените.
Първото обслужване се прави на 14 месеца или 16 хиляди километра, като то включва подмяна на масло, маслен филтър, охладителна течност и 16 различни пробки. Това обслужване ще ви струва малко над 21 хиляди евро.
Смяна на предни дискове и накладки струва малко над 50 хиляди евро и включва смяна на карбо керамичните дискове и титаниевите накладки. Смяна на спирачната течност, кабели, датчици и почистване на системата ще ви струва още толкова. На всеки 14 до 16 месеца или 16 хиляди километра е хубаво да заменяте и ултра леките джанти, които струват близо 43 хиляди евро за комплект от четири. Добавете и гумите, които също се сменят на подобен период и струват по около 7 хиляди евро за четири броя.
Ако решите, че искате максималното от Pur Sport, то тогава трябва да заложите на Michelin Pilot Sport Cup 2R с размер от 285/30 R20 отпред и 355/25 R21 отзад за „скромната“ сума от 35 735 евро. Турбините също подлежат на подмяна на всеки 42 до 48 месеца, като всяка една от тях ще ви струва по около 5500 евро или общо 22 хиляди евро за комплект от четирите. Към тях може да прибавите и подмяната на въздуховоди и други прилежащи части на стойност от около 18 хиляди евро.
По същото време ще трябва да смените и резервоара, който струва малко над 37 хиляди евро, а след всички тези процедури прибавете и 24 хиляди евро за настройка и калибриране на двигателя. Ако нещо се случи и предното ви стъкло се счупи, това ще струва 51 хиляди евро, докато комплект чистачки се продава за 3240 евро. Пребоядисване на автомобила пък струва 47 хиляди евро.
Все пак ако не използвате толкова често колата и тя стои в гаража през повечето време, но все пак искате да е в идеално състояние, то ще трябва да платите едва около 90 хиляди евро на всеки 14 месеца.