Volvo с нова емблема

Volvo e поредният автомобилен производител, който смени логото си тази година, след като по-рано това направиха Peugeot, Renault, Dacia, Volkswagen, Kia и други. Подобно на тях, марката залага на нова идентичност с минималистичен дизайн.
Новата емблема запазва същата цялостна форма, но с по-изчистен 2D дизайн и изцяло черен цвят. Надписът VOLVO отново стои в центъра на емблемата, но под него вече не откриваме синият фон, като при старото лого на шведите.
Според информация от Paul Tan, Volvo ще продължи да използва настоящата емблема при автомобилите и през 2022 година, а новото лого ще започне да се използва по-активно през 2023 година.
Още
Хорнър: Къде да вместим Люис?
Тим шефът на австрийския тим подчерта, че Верстапен и Перес остават в Милтън Кийнс и догодина Слабото начало на сезона...
Скоро ще се сбогуваме и с Chevrolet Camaro
Слуховете за края на серията Camaro в Chevrolet се носят от средата на 2019 г. През март 2023 г. автомобилният...
Dacia Spring отпразнува втората си пролет с нова товарна версия
Представен през пролетта на 2021 г., Dacia Spring привлича повече от 108 000 клиенти. Оттогава успехът на автомобила непрекъснато расте...
Писта за електрически радиоуправляеми модели се открива на 1 април в София
България ще има своя писта за Формула 1/10, макар и за електрически радиоуправляеми модели, които ще могат да се зареждат...
MINI казва „сбогом“ на Clubman
За съжаление на голяма част от запалените си фенове, британската марка MINI се разделя с култовото си комби с двукрила...
Dacia Bigster идва на пазара след две години
Радващата се на огромен (и напълно заслужен) пазарен успех румънска марка Dacia неотдавна обяви официално намерението си да пусне модел...