Volvo с нова емблема
Volvo e поредният автомобилен производител, който смени логото си тази година, след като по-рано това направиха Peugeot, Renault, Dacia, Volkswagen, Kia и други. Подобно на тях, марката залага на нова идентичност с минималистичен дизайн.
Новата емблема запазва същата цялостна форма, но с по-изчистен 2D дизайн и изцяло черен цвят. Надписът VOLVO отново стои в центъра на емблемата, но под него вече не откриваме синият фон, като при старото лого на шведите.
Според информация от Paul Tan, Volvo ще продължи да използва настоящата емблема при автомобилите и през 2022 година, а новото лого ще започне да се използва по-активно през 2023 година.
Още
Нови подробности за новия Mercedes-Benz 190
В Германия тече усилена подготовка за представянето на новия седан Mercedes-Benz 190, който ще започне да се сглобява в края...
ЕНП настоява за отмяна на забраната за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене
Голяма част от членовете на Европейския парламент се противопоставиха на забраната за автомобили с ДВГ през 2035 година. Европейската народна...
Европейските марки вдигат цените на автомобилите с ДВГ
В Европа цените на автомобилите с ДВГ растат, докато електрическите автомобили стават по-евтини. Производителите започнаха да коригират разходите, за да...
Слабите продажби принуждават Tesla да извади новия Juniper
Очаква се скоро Tesla да обяви дебютна дата за актуализирания Model Y, за който се говори, че носи псевдонима Juniper....
Stellantis разреши използването на специален “екологичен дизел” в колите си
Stellantis обяви, че гамата му от дизелови двигатели вече напълно поддържа използването на "зелен дизел", произведен от хидротретирано растително масло....
Тествахме (и извън асфалта) новото Subaru Forester. Вижте и колко струва у нас
Болоня, Италия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието. Карахме новото Subaru Forester, което представлява сериозна актуализация на модела, пуснат...