Volvo с нова емблема
Volvo e поредният автомобилен производител, който смени логото си тази година, след като по-рано това направиха Peugeot, Renault, Dacia, Volkswagen, Kia и други. Подобно на тях, марката залага на нова идентичност с минималистичен дизайн.
Новата емблема запазва същата цялостна форма, но с по-изчистен 2D дизайн и изцяло черен цвят. Надписът VOLVO отново стои в центъра на емблемата, но под него вече не откриваме синият фон, като при старото лого на шведите.
Според информация от Paul Tan, Volvo ще продължи да използва настоящата емблема при автомобилите и през 2022 година, а новото лого ще започне да се използва по-активно през 2023 година.
Още
Lamborghini обясниха защо няма да правят електромобили
Техническият директор на Lamborghini Рувен Мор е убеден, че пускането на спортен електрически автомобил сега би било грешна стъпка за...
Запознайте се с новата Dacia Bigster
Румънците от Dacia представиха новия Bigster. Този съвсем нов модел, ще бъде показан пред публика в началото на другата седмица,...
Автомобили, представляващи “купчина ламарина”, се продават за невероятни пари
Унищожени редки автомобили от марките Ferrari и Porsche ще бъдат продадени на търг от RM Sotheby's за десетки хиляди долари....
Колко и какви коли карат германците
Данните на Федералната статистическа служба (Destatis) показват ръст на автомобилизацията в Германия. Според изчисленията на статистиците, публикувани във вторник, 8...
Евтините коли в САЩ се купуват като “топъл хляб”
Статистиката на автомобилните производители за броя на продажбите в Съединените щати показват, че най-популярните модели сред купувачите са автомобили от...
Светата Троица: Основателите на Koenigsegg, Rimac и Hennessey си спретнаха интересна надпревара (ВИДЕО)
В историческа среща три от най-емблематичните хиперавтомобили в света - Koenigsegg Jesko Attack, Rimac Nevera и Hennessey Venom F5 Revolution...