Volvo с нова емблема

Volvo e поредният автомобилен производител, който смени логото си тази година, след като по-рано това направиха Peugeot, Renault, Dacia, Volkswagen, Kia и други. Подобно на тях, марката залага на нова идентичност с минималистичен дизайн.
Новата емблема запазва същата цялостна форма, но с по-изчистен 2D дизайн и изцяло черен цвят. Надписът VOLVO отново стои в центъра на емблемата, но под него вече не откриваме синият фон, като при старото лого на шведите.
Според информация от Paul Tan, Volvo ще продължи да използва настоящата емблема при автомобилите и през 2022 година, а новото лого ще започне да се използва по-активно през 2023 година.
Още
Разработва ли Audi наследник на R8?
През 2015 година Audi представи електрически вариант на суперавтомобила R8 с името R8 E-Tron. С по-малко от 100 продадени броя,...
Kia пусна „електричка“ за 20 хил. евро
Kia добави обнови един от малко популярните си модели в Корея, като представи на широката общественост новата Ray EV. Компактният...
Stellantis спира производството в основен завод на Maserati
Stellantis обяви, че спира производството си в един от заводите на компанията, като временно преустановява работата във фабриката си в...
Това са най-надеждните “тойоти” в историята! Дали?
За да създаде тази любопитна класация, ресърсат Hotcars използва данни за надеждност, поддръжка и цени на японските автомобили от много...
BMW е най-печелившата автомобилна марка в света. Вижге и кои са останалите в ТОП 10
Един от основателите на британското автомобилно списание AutoExpress Майк Ръдърфорд нарече BMW най-добрата автомобилна марка в света по отношение на...
Toyota показа новия RAV4
Toyota обнови кросоувъра RAV4 . Колата стана малко по-удобна, но и малко по-скъпа, а най-значимата иновация е подобрената версия за...