Ето я първата Lada Niva, сглобена в Германия

Време за четене:1 Минути, 36 Секунди

Германската компания Partisan Motors от град Магдебург, специализирана в производството на всъдеходи, сглоби първото копие на руската Lada Niva Legend. Това се казва в официалната Facebook страница на тази компания. От компанията подчертаха, че са посветили това събитие на 50 -годишнината на Волжския завод. Първото високопроходимо превозно средство, сглобено в Германия, скоро ще бъде доставено в шоурума на търговеца Fahrzeuge Bögelsack Service & Verkauf GmbH от Халберщат.

Първоначално германците планират да сглобят около 50 руски "джипа". Всички тези автомобили ще получат специални табелки и юбилейни написи. Цените за Niva германска сглобка започват от 19 900 евро. Германската Niva се различава от стандартната Lada Niva Legend с увеличен просвет, мощни брони Superra с място за лебедка, шнорхел и гуми Goodrich. Автомобилът също така разполага с покривни релси, LED фарове Nolden, както и специални прагове на вратите, преден капак и нови арки на колелата. Вътрешността на SUV-то е подплатена с черна еко кожа с червени шевове.

В съобщението на компанията не се казва нищо за техническите характеристики на новия продукт. Най -вероятно те остават непроменени. Стандартният автомобил е оборудван с 1.7-литров бензинов двигател, развиващ 83 к.с. с. и 129 Нм въртящ момент. Моторът е сдвоен с петстепенна ръчна трансмисия и задвижване на всички колела. Partisan Motors нарича Lada Niva Legend "легендарен модел". Нещо повече, според тях автомобилите не отстъпват по „култ“ на такива всъдеходи като Land Rover Defender, Mercedes-Benz G-K;asse, Toyota Land Cruiser от 70-та серия и Jeep Wrangler.

Ще припомним, че АвтоВАЗ спря да доставя автомобили за страни от ЕС през март миналата година, когато влязоха в сила нови изисквания за екологични стандарти. След това германската компания Lada Deutschland, която е дистрибутор на Волжкия автомобилен завод в Европейския съюз, поиска да възобнови продажбите на руските автомобили в ЕС. Ръководителят на компанията направи съответна петиция, която беше подписана от повече от хиляда души, но инициативата не получи развитие.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Защо Lamborghini тества Urus с прикрепени микрофони в задната част? (ВИДЕО)
Следваща публикация Може ли електрически Citroen да победи велосипед и тротинетка? (ВИДЕО)
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!