Германските автомобили, които харчат най-много гориво

Време за четене:2 Минути, 32 Секунди

През това лято германците от KBA започнаха разследване на някои родни автомобилни компании, подозирайки неправилни данни за разхода на гориво за превозни средства с бензинов двигател. По данни на Business Insider броят на засегнатите превозни средства е "не е много по-малък". По-интересното обаче е колко харчат най-"лакомите" германски автомобили.

Въпросът с разхода на гориво днес е по-актуален от всякога. Тази тема тревожи не само пестеливите собственици на автомобили, и производителите, които се стремят да надминат конкурентите по ефективност на двигателя, но също така и данъчни служители в областта на транспорта, икономисти, еколози, метеоролози, океанографи и други хора, загрижени за въздействието на петролните продукти върху затворената система, наречена Земя.

Светът уверено се движи към чиста енергия – целта е да се спре изгарянето на гориво с помощта на двигатели с вътрешно горене и да се спрат емисиите на вредни вещества в околната среда. Но докато бензиновите и дизеловите автомобили не са се превърнали в история, разходът на гориво остава един от основните критерии за купувачите при избора на модел. Независимо дали те са водени от екологичното самосъзнание или спестяват пари.

Оказва се, че реалният разход на гориво е средно с 30% повече, отколкото е посочено в документите. Разбира се, най-икономични са хибридите, както и двугоривните автомобили, работещи с биогорива и природен газ. Чистите бензинови двигатели показват най -висок разход на гориво, въпреки че са приети всички методи за неговото намаляване.

Разходът на гориво естествено зависи много и от мощността на двигателите. Диаграмата по-долу показва именно това (отгоре – среден разход л / 100 км, отдолу – мощност на двигателя в kW). Първата таблица показва разход на дизелови автомобили, а втората – разход на бензинови.

А ето и германските автомобили, характеризиращи се с най-висок разход на гориво. Имайте предвид, че тези данни са измерени при оптимални условия, като в зависимост от ситуацията те могат да се покачат още.

• Mercedes G65 AMG –17 л/100 км; • Mercedes GLS 500 – 15,8 л/100 км; • Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic – 15,5 л/100 км; • BMW X5 M – 15,0 л/100 км; • Mercedes-AMG GT S V8 – 14,5 л/100 км; • Porsche 911 GT3 RS – 14,4 л/100 км; • Mercedes CLA 45 AMG 4MATIC – 13,6 л/100 км; • BMW X6 M – 13,1 л/100 км; • Porsche 911 Turbo – 12,6 л/100 км; • Mercedes-AMG C 63S Speedshift 7G-MCT – 12,5 л/100 км; • Porsche Cayman GT4 – 12,4 л/100 км; • BMW 650i Cabrio – 12 л/100 км; • Mercedes GLE Coupe 400 9G-TRONIC – 11,9 л/100 км; • BMW X6 xDrive35i – 11,7 л/100 км; • BMW M4 DKG — 11,6 л/100 км; • Porsche Boxster Spyder – 11,5 л/100 км; • Audi RS3 Sportback S tronic – 11,3 л/100 км; • Porsche Macan Turbo PDK — 11,1 л/100 км.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Във Великобритания забраниха регистрационните номера свързани с COVID-19
Следваща публикация Кен Блок ще помага на Audi за електрическите автомобили (ВИДЕО)
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!