Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани
В последните години екраните в автомобилите стават все повече и докато преди 10 години всички се бореха да си купят кола с „голямата“ навигация, то сега почти всички автомобили са такива и разполагат с поне два дисплея. Изглежда, че новият изпълнителен директор на Alfa Romeo не е доволен от тази тенденция и ще се опита да я предотврати поне в бранда, който ръководи.
В скорошно интервю пред Caradisiac, Жан-Филип Импарато сподели какви са намеренията му за бъдещето на италианската марка, под шапката на Stellantis. „Аз не продавам iPad с кола около него, аз продавам Alfa Romeo”, заяви Императо, затвърждавайки мнението, че е твърдо против последните тенденции в автомобилния свят.
Подобно на останалите производители, Alfa Romeo също ще премине към електрически автомобили, като главната цел на компанията ще е да запази емоцията от автомобила, дори без насладата от звука идващ от двигателя. Припомняме, че съвсем скоро италианската марка ще представи втория си SUV при който ще дебютира и plug-in хибридно задвижване в модел на Alfa Romeo.