Subaru WRX дебютира с много под очакваната мощност и адаптивно окачване

Време за четене:1 Минути, 21 Секунди

След като изложението в Ню Йорк преди близо месец бе отменено поради независещи от Subaru причини, ето че японската марка най-накрая представи спортно ориентирания седан в онлайн премиера. Моделът, който ще се появи в американските шоуруми през 2022 година вече е построен на новата Subaru Global Platform, подобно на Outback.

Под капака работи добре познат 2.4-литров бензинов двигател, който генерира 271 конски сили или с 3 конски сили повече от предходния модел, който разполагаше с 2.0-литров агрегат. За съжаление това е доста по-малко от слуховете, които се появиха, предполагащи мощност от над 300 конски сили. Разбира се, задвижването се предава към четирите колела, като от Subaru все още не разкриват технически характеристики относно ускорението.

За радост на феновете на „ръчките“, механична трансмисия с шест предавки се предлага заедно с автоматична трансмисия с осем предавки. Тя пристига стандартно при WRX GT, който освен това се оборудва и с адаптивно окачване, за първи път при модела. Получавате още Recaro седалки с електрическа настройка, джанти с размер от 18 цола и различни системи за безопасност.

Новото Subaru WRX вече изглежда по-широко от предшественика си, а в предната част откриваме нови светлини, броня и решетка. Черни елементи по калниците и долната част на броните издават лека кросоувър нотка, макар в задната част да откриваме агресивен дифузьор с четири накрайника.

Интериорът в по-голямата си част е идентичен с този при Outback с вертикално разположен 11.6-инчов дисплей на инфотеймънт системата и класически аналогови прибори пред водача. Моделите с три педала се възползват и от механична ръчна, докато при автоматичната трансмисия тя е електрическа.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!