G-Klasse премина на ток – все толкова ръбат и отново на шаси

Време за четене:1 Минути, 8 Секунди

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Слухове за представяне на електрическата G-Klasse витаят в интернет пространството от години, още когато от Mercedes обявиха с премиерата на новия модел, че това наистина ще е възможно в близкото бъдеще. Изглежда, че това бъдеще идва все по-близо и от германската компания представиха концепт за електрическия всъдеход, който дебютира на изложението в Мюнхен.

Носейки типичното моделно означение за електрическите модели на марката, EQG не се отличава особено от стандартната G-Klasse. Всъдеходът запазва все толкова ръбатите си форми, макар да има някои промени в насока аеродинамика.

Инженерите на Mercedes са се погрижили за броните, които вече са с по-заоблени форми, а предната решетка е заменена от светещ панел с голямото лого на марката. Джантите също са със специален дизайн, който да помага за по-малко въздушно съпротивление.

Архитектурата на всъдехода се запазва и той разчита на шаси с независимо окачване в предната част и твърд мост в задната. Батерията от своя страна е вградена в шасито за постигането на по-нисък център на тежестта.

От Mercedes не разкриват нищо друго за задвижването, освен, че EQG ще разчита на четири индивидуални електромотора, които да осигуряват мощност и контролируемост в различни ситуации. Благодарение на наличния въртящ момент и 2-степенната скоростна кутия, електрическата G-Klasse ще има възможност за катерене до 100% на подходящ терен.

Споделете с приятел
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
Предишна публикация Ето го новото Renault Megane – 100% електрическо
Следваща публикация Първото електрическо AMG дебютира със 751 конски сили и 554 нютон метра
0
Ако публикацията ви е била полезна оставете коментар.x
()
x
error: Предупреждение: Изборът на съдържание е деактивиран!!